wtorek, 3 lipca 2018

Lato BLOGERA - wakacyjne etui na laptop z YOUPIBAG.pl


Witajcie Kochani!

Wiecie jak to jest z blogerami, nie ruszamy się nigdzie bez swojego laptopa, telefonu i aparatu.

Wakacje natomiast to okres intensywnych wyjazdów i podróży, w które również zabieramy nasz sprzęt.

W tym roku mój laptop zyskał nowe "ubranko", które zabezpieczy go w trasie, a do tego ma iście wakacyjny charakter.

Zamówiłam je w sklepie Youpibag.pl, w którym możemy sami projektować nasze etui i pokrowce.


Gdybym miała dzieci lub dużego czworonoga - to pewnie ich wizerunek pojawiłby się na moim POKROWCU.

Jednak tym razem postawiłam na motyw kwiatowy. 💛💚

Żółć i zieleń... te kolory mocno kojarzą się nam z latem. Właśnie ten barwny duet dominuje w moim etui.


Jako ciekawostkę powiem Wam, że projektując swój pokrowiec, macie wpływ nie tylko na wybór zdjęcia, lecz również na detale takie jak kolor wnętrza, obecność lub brak pasków, rączek, kieszonek, a nawet na kolor suwaka!



Możecie wybrać rodzaj materiału, a także dostosować wymiary do swoich potrzeb.

Ja wybrałam neopren (klik!) i wersję bez uchwytów. Bo i tak będę wkładać etui do większej torby.

Myślę, że to stylowy dodatek i na pewno poeksperymentuję jeszcze z innymi wzorami, obrazami i motywami.





Taki spersonalizowany pokrowiec może być również doskonałym pomysłem na prezent dla osoby w każdym wieku.

Tu ograniczeniem jest jedynie Wasza wyobraźnia. 😊

Na szybko "zaprojektowałam" etui w czterech odsłonach - to naprawdę proste i można się przy tym dobrze pobawić. 😊



To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

1 komentarz:

  1. Świetne to etui! Dobrze się prezentuje i w sam raz do pracy poza domem, bez noszenia wszędzie torby.

    OdpowiedzUsuń