czwartek, 12 lipca 2018

Pani Lato


Witajcie Kochani!

Moją dzisiejszą stylizację nazwałam "Pani Lato", gdyż tak właśnie się czuję w tej pięknej sukience maxi.

Sukienka (KLIK!) jest z  Bonprix i zachwyciła mnie krojem oraz nadrukiem w róże na białym tle.

Uszyta jest ze sprężystej dzianiny i ma cienkie ramiączka oraz  efektowne, opadające rękawy.

Ten fason jest obecnie bardzo modny i niezmiernie się cieszę, że nie jest zarezerwowany tylko dla małych rozmiarów.

Jeśli chodzi o buty, to postawiłam na wygodę i "meliski" z CCC.

Moja mała, prostokątna torebka w kremowym kolorze jest z Reserved.

Do stylizacji dobrałam również amarantowe kolczyki, które nawiązują kolorem do kwiatów na sukience.

Na niektórych zdjęciach zobaczycie też efektowny wianek z Reserved.

Latem możemy sobie pozwolić na  odrobinę szaleństwa!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓












3 komentarze:

  1. świetnie Pani wygląda,patrzyłam ale nie ma rozm 48/50 :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna propozycja na wciąż trwające upalne lato :) Sukienka i modelka mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń