środa, 18 lipca 2018

Letnia sukienka z egzotycznym motywem z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was prezentację sukienki z egzotycznym nadrukiem z CELLBES.

Część z Was widziała już ją na video unboxingu, który pojawił się na moim Facebooku oraz Instagramie, ale nigdy na mnie.

Sukienka urzekła mnie przede wszystkim nadrukiem na tkaninie.

Długo zastanawiałam się czy wybrać białą czy czarną.

Mój wybór padł jednak na druga opcję kolorystyczną. 😊

Sukienka uszyta jest z lekkiej, przewiewnej tkaniny i ma podszewkę.

Jest odcinana pod biustem, ma krótkie, falujące rękawy i ozdobne wiązanie przy dekolcie.

W tej stylizacji zestawiłam ją z dodatkami w rudym kolorze, gdyż ładnie komponowało mi się to z kolorem gałązek na nadruku.

Mam nadzieję, że Wam również się to spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓












2 komentarze:

  1. Kwiaty to jest teraz moj must have :). Począwszy od sukienek po np torebki lub plecaczki damskie. zapraszam tutaj przy wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń