niedziela, 5 sierpnia 2018

Lato w kapeluszu!


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was post w iście letnich kolorach.

Króluje tu biel, żółć i odrobina szarości oraz czerni.

To spacerowy, wygodny look, który idealnie sprawdza się o tej porze roku.

Mam na sobie sukienkę o nazwie PARIS Żółta Fantazja (KLIK!) ze sklepu marki Inna TY.

Urzekła mnie układem barw oraz fasonem, w którym poczułam się swobodnie od pierwszej przymiarki.

Ma też doskonałą długość do płaskich butów, po które najczęściej sięgam latem.

Moje biało-srebrne sandałki są ze sklepu OdSzewca.pl i jest to model, specjalnie wyprofilowany na szerszą stopę.

Buty wykonane są ze skóry naturalnej i zapewniają doskonały komfort użytkowania. Jestem w nich zakochana! 💓

Zestaw uzupełniłam o jasny kapelusz (Carry) oraz kremową torebeczkę (Reserved).

Mam nadzieję, że ta stylizacja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓
















1 komentarz: