poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Perfumy lane ze sklepu ANGELOVE.PL


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na kolejny post związany z moją drugą pasją - perfumami.

Jestem kolekcjonerką i testerką zapachów.

Uwielbiam odkrywać wszelkie perfumeryjne nowości, marki i chętnie je porównuję oraz doświadczam.

Zaproszę Was teraz na krótką prezentację oraz recenzję zapachów marki ANGELOVE.PL.


Marka ANGELOVE.PL wysłała mi do przetestowania cztery zapachy z ich kolekcji.

Wyboru dokonałam sama, sięgając po trzy perfumy, które już znam i jeden, który dane mi było dopiero odkryć.

Firma Angelove to rozlewnia perfum, oferująca nam zamienniki znanych zapachów w bardzo dobrej cenie.


Mam obecnie flakony o trzech pojemnościach - 100 ml, 50 ml oraz 30 ml.


1. Zapach numer 30 - Dior Addict KLIK!

To niesamowita i otulająca woń w oryginale, jak również w wersji odpowiednika.

Bardzo trwały, seksowny i uwodzicielski zapach.

Nuty zapachowe: liść mandarynki, kwiat mimozy, kaktus, orchidea, róża, jaśmin, kwiat pomarańczy, wanilia, drzewo sandałowe, bób tonka.

Są to perfumy na wieczorne wyjście, randkę i romantyczną kolację.

Te nuty świetnie będą się komponowały z wieczorową suknią, a także z ubraniem codziennym w chłodne miesiące.

Ja na pewno popsikam nim jesienne ponczo czy wełniany płaszcz! 

Moja ocena 10/10.



2. Zapach numer 132 - Eternity Calvin Klein KLIK!

To bardzo charakterystyczny zapach, który może mieć swoich zwolenników, jak i przeciwników.

Ja należę do pierwszej grupy - uwielbiam tę wyrazistą woń.

Oryginał jest bardzo mocny i cierpki. 

Tu wersja jest nieco łagodniejsza, subtelniejsza, co może działać też na jego korzyść.

Po prostu większej ilości pań przypadnie do gustu. 

Nuty zapachowe: mandarynka, frezja, szałwia, narcyz, konwalia, róża, nagietek, biała lilia, jaśmin, patchouli, amber, piżmo, drzewo sandałowe.

Spodoba się paniom, które lubią kwiatowe zapachy (konwalię) z bogatym,  orientalnym tłem.

Moja ocena 9/10.


3. Zapach numer 120 - For Her Narciso Rodriguez KLIK!

Ten zapach chciałam przetestować i nie zawiodłam się.

Zapach jest ultra kobiecy, wyrazisty, dynamiczny i  bardzo trwały.

To zapach, który ciągnie za sobą "ogon", jeśli wiecie o czym mówię.

Nuty zapachowe: brzoskwinia, róża, piżmo, bursztyn, paczuli, drzewo sandałowe.

Sprawdzi się doskonale na wielkich wyjściach, lub jako mgiełka otulająca zimowy płaszcz czy szal.

Jest kwiatowy, musujący i nietuzinkowy. Jeśli lubisz się wyróżniać, to zapach dla Ciebie!

Moja ocena 10/10.


4. Zapach numer 73 - Burberry KLIK!

Muszę Wam powiedzieć, że uwielbiam zapachy marki Burberry.

Są ciepłe, codzienne i bardzo specyficzne.

Ten zapach oddaje nuty Burberry, ale dla mnie jest to zapach Brit, a nie London jak w opisie.

Być może zaistniała tu pomyłka z doborem zdjęcia, bo flakon w obu przypadkach jest prostokątny i w kratkę.

Zapach, który do mnie przyszedł jest słodki, miękki i orientalny.

Myślę, że jest całoroczny, choć dla mnie będzie idealny na jesień i wiosnę. 

Taki nie za lekki, nie za ciężki.

Nuty zapachowe: zamsz, jabłko, cynamon.

Moja ocena - hm, to będzie trudne - 10 za zapach, 0 za pomyloną nazwę - więc wypośrodkuję - 5/10.


Mam nadzieję, że wystarczająco przybliżyłam Wam moje odczucia związane z odkrywaniem zapachów marki ANGELOVE.PL.


Polecam tę przygodę wszystkim "perfumo-maniaczkom" i "perfumo-maniakom", bo do dyspozycji jest również cała gama zapachów męskich.

Za niewielką cenę, możecie mieć swojego pachnącego "Aniołka" przy sobie!

Buziaki!

Wasza Aga 💋


1 komentarz:

  1. Cały czas jak czytam jakiś artykuł na temat perfum damskich to mam ochotę dokupić kolejny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń