sobota, 11 sierpnia 2018

Letnia wygoda z Yours Clothing


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nową stylizację - w bardzo letnim, casualowym stylu.

Co więcej, połączyłam w niej tylko dwa kolory - biel oraz granat, z małym akcentem srebra.

Cały zestaw (oprócz kapelusza) pochodzi z oferty marki YOURS Clothing Polska.

Na szczególną uwagę zasługuje tutaj wzorzysta TUNIKA z modnymi wycięciami na ramionach (w stylu "cold shoulders").

Tunika uszyta jest z lekkiej, miękkiej i przyjemnej dla ciała dzianiny.

Jak pewnie już wiecie, ja wprost uwielbiam białe SPODNIE.

Te uszyte są z cienkiego jeansu, dodatkowo są bardzo sprężyste i mają gumkę w pasie.

Zestaw uzupełniłam srebrnymi KLAPKAMI, które doskonale komponują się z letnim, casualowym stylem.

Jeśli chodzi o biżuterię, to postawiłam jedynie na połyskujące KOLCZYKI z diamencikami.

Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu!

Czy to jest styl, który chętnie nosicie?

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz