środa, 8 sierpnia 2018

Różowa sukienka w biało-szare kwiaty marki YOINS


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was prezentację kolejnej nowości w mojej szafie  - różowej sukienki marki YOINS (KLIK!).

SUKIENKA (KLIK!) urzekła mnie lekko rozkloszowanym fasonem i fikuśnymi rękawami - w stylu "cold shoulder", gdzie poniżej cienkiego ramiączka jest szeroki pas, przykrywający "biceps".

Bardzo mi się podoba to rozwiązanie. Uważam, że jest całkiem seksi. 😊

Całość uszyta jest ze sprężystej, chłodnej dzianiny, a z tyłu ma wiązanie - cienki paseczek, który reguluje dopasowanie w talii.

Uważam, ze sukienka pięknie komponuje się z pełną sylwetką i wyszczupla ją optycznie, budując pożądaną sylwetkę klepsydry.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta prezentacja!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓








2 komentarze:

  1. Bardzo ładna sukienka a TY wyglądasz zjawiskowo. Tez ją chćę mieć :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz! Sukienkę oczywiście polecam! :)

      Usuń