piątek, 5 lipca 2019

Kolorowe lato - czyli maxi w kwiaty z Bonprix


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć w sukience maxi, które zrobiła mi moja bratanica Paulina na wspólnym spacerze.

Sukienkę kupiłam w tamtym roku w BONPRIX!

Obecnie nie jest ona dostępna w tej kwiatowej wersji, ale znalazłam ten fason z motywem zebry - KLIK!

Notabene, ten również posiadam.... ha ha! Więc być może pokażę się Wam w nim na dniach.

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają!

Buziaki!

Wasza Aga

Fot. Paulina







3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Rozważałam zakup podobnej, lecz nie mam badrotki. Czy mogłabyś jakąś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Pani wygląda w tej sukience.Ja ròwnież proszę o radę dotyczącą biustonosza bez ramiączek...na duży biust.Mój rozmiar to 90G.Z góry dziękuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń