poniedziałek, 29 lipca 2019

Urocze kwiaty z YOURS


Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza prezentacja oraz ubrania ze sklepu YOURS Clothing Polska zachwycą Was w równym stopniu, jak mnie.

Wiecie, że uwielbiam motywy kwiatowe i nie boję się ich. Poza tym "oszalałam" wręcz na punkcie hiszpańskich dekoltów.

Nie mogłam więc przejść obojętnie obok tej pięknej bluzki (KLIKMIJ TUTAJ!), która łączy w sobie obie te cechy.

Bluzka uszyta jest z lekkiej tkaniny, ma gumkę przy dekolcie i rękawy o fasonie dzwonka.

Zestawiłam ją z czarnymi cygaretkami. Spodnie (KLIKNIJ TUTAJ!) mają wygodny fason z gumką w pasie oraz nogawki, zwężające się ku dołowi.

Myślę, że obie te rzeczy stanowią zgrany duet.

Dajcie znać, czy przypadł Wam do gustu.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Elblag Eye Martin












3 komentarze:

  1. Super zestaw! Taka elegancja na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie stylizacje - ze smakiem, nie przebrane, które można czasem lekko zmodyfikować.

    OdpowiedzUsuń