środa, 3 lipca 2019

Letnia mozaika i złote sandały ze sklepu OdSzewca.pl


Witajcie Kochani!

Uwielbiam kolory lata - żywe, nasycone i słoneczne!

Taka też jest moja sukienka ze zdjęć!

Tę mozaikową piękność znalazłam w Butiku Oversize (KLIK!) i po prostu "przepadłam".

Musiałam ją mieć... i jak widzicie - mam! 😀

Kreacja uszyta jest z lekkiej tkaniny, a jej dekolt w szpic wykończony jest złotymi cekinami.

Postawiłam więc na złote dodatki - torbę Monnari oraz sandały KLIK! ze sklepu OdSzewca.pl.

Sandały na płaskim obcasie zapewniają duży komfort szerszym stopom latem.

Marka specjalizuje się w tworzeniu kolekcji butów dla pań plus size, lub po prostu dla kobiet, ceniących skórzane obuwie oraz wygodę.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Paulina














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz