środa, 31 lipca 2019

W poszukiwaniu idealnego biustonosza do sukienek typu "hiszpanka"


Witajcie Kochani!

W ubiegły piątek wybrałam się do Malborka, w poszukiwaniu biustonosza, który sprawdzi się idealnie przy kreacjach z dekoltem typu "Carmen".

Odwiedziłam w tym celu zaprzyjaźniony salon bielizny STANIKOWY ZAWRÓT GŁOWY  na ul. Mickiewicza 31A/2.

Pamiętałam z mojej poprzedniej wizyty w tym miejscu, że marka PANACHE ma w swojej ofercie fantastyczny biustonosz strapless, w moim ulubionym - cielistym kolorze.

Pozostało więc tylko dobranie rozmiaru. Po przymiarkach z brafitterką okazało się, że idealnie pasuje na mnie 90F.

Biustonosz strapless Dana to wymarzony model dla wszystkich posiadaczek dużego biustu, które uwielbiają kreacje z odkrytymi ramionami.

Czteroczęściowe usztywniane miseczki oparte na mocnej kołysce w połączeniu z bardzo dobrze wzmocnionym pasem obwodu sprawiają, że ten rewelacyjny krój niewiarygodne unosi i podtrzymuje biust aż do rozmiaru J. (Zakres rozmiarowy to 75-105 D-J)

Teraz zapraszę Was na krótką prezentację w formie zdjęć, a dla mieszkanek Malborka i okolic... mam specjalny RABAT!

Na hasło "Agnieszka Kownacka" w pierwszym tygodniu sierpnia dostaniecie rabat -10% na Wasze zakupy. UWAGA! Kod nie łączy się z innymi promocjami.

Buziaki!

Wasza Aga 💋
























2 komentarze:

  1. Brawo Agnieszko 🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę w końcu odwiedzić brafitterkę i bo nie mam żadnego stanika tego typu! :(

    OdpowiedzUsuń