sobota, 15 sierpnia 2020

Czarno-biały kombinezon z CELLBES

Witajcie Kochani!
 
Dziś w mojej blogowej prezentacji pokażę Wam świetny KOMBINEZON (KLIK!) z kolekcji marki CELLBES. 
 
Kombinezon uszyty jest z miękkiej, chłodnej dzianiny w efektowny, czarno-biały wzór.
 
Jest to model z kieszeniami i wiązaniem w pasie.
 
Doskonale sprawdzi się jako strój do pracy, na co dzień i na imprezę.
 
Ja zestawiłam go z czarnymi dodatkami, ale doskonale będzie wyglądał też z bielą, srebrem, złotem i jakimś kontrastującym kolorem np. czerwienią, fuksją, szafirem czy szmaragdem.
 
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
 
Buziaki!
 
Wasza Aga 💋
 
Fot. Marcin 💓 








 

2 komentarze:

  1. Kombinezon to dla mnie hit lata. Ślicznie ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwieciste wzory idealnie do Ciebie pasują, mnogość kolorów w lato zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń