niedziela, 30 sierpnia 2020

Mój spacerowy look - Vito Vergelis, Gerry Weber, Gino Rossi , Ryłko

Witajcie Kochani!

Wczoraj z Marcinem wybraliśmy się na wycieczkę do Fromborka, a więc była okazja zrobić tam kilka zdjęć.

Pokażę Wam dziś mój wczorajszy, spacerowy strój dnia.

Miałam wczoraj na sobie sukienkę z kolekcji Vito Vergelis oraz dłuższy sweterek Gerry Weber.

Sukienka zachwyciła mnie wzorem Paisley oraz ciekawą kolorystyką.

Świetnie komponuje się z różem sweterka.

Postawiłam również na brązowo-rude dodatki - torebkę Ryłko i sandałki Gino Rossi.

Otuliłam się też nutką zapachu Miracle Lancome.

Mam nadzieję, że mój look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin💓


Vito Vergelis



Gerry Weber



 
Ryłko



Gino Rossi




3 komentarze:

  1. I od razu zostanie się zauważoną na spacerze w takiej nieprzeciętnej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci w takich kolorach :) Sukienka świetnie leży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka :) Idealna na wiosenny czy letni spacer

    OdpowiedzUsuń