piątek, 21 sierpnia 2020

Graficzna mozaika i eko skóra z CELLBES

Witajcie Kochani!

Tak się ostatnio składa, że pokazuję Wam na blogu zestawy Cellbes w kolorach BLACK & WHITE.

Oto kolejny z nich!

Tym razem jest to stylizacja na bazie spódnicy z eko skóry w czarnym kolorze KLIK!

Połączyłam ją z dłuższą, rozszerzaną bluzką z mozaikowym nadrukiem KLIK!

Bluzka uszyta jest z bardzo rozciągliwej i chłodnej dzianiny.

Dół bluzki tworzy mini "baskinkę".

Stylizację uzupełniłam naszyjnikiem w kolorze srebra z czarnym kamieniem KLIK!

Mam nadzieję,  że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga  💋

Fot. Marcin 💓

 
 

 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Szukam teraz inspiracji, jak się ubierać do biura w te najgorsze, upalne dni i Twoja stylizacja jest wprost idealna! Kobieco, z klasą, elegancko, ale nie gotujesz się w jakiś grubych ciuchach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba biżuteria, którą dobrałaś do tej stylizacji. Nie jest nudno, dodaje temu wszystkiemu pazura, ale nie jest też przesadzona. W punkt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam eko skórę i dla mnie jest to hit.

    OdpowiedzUsuń