wtorek, 18 sierpnia 2020

Moje sukienkowe nowości z Karko - sierpień 2020

Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam moje sukienkowe nowości ze sklepu KARKO.PL

Każdą z kreacji krótko opiszę oraz podlinkuję, żeby łatwiej Wam było zlokalizować je w sklepie.

Pamiętajcie też o haśle rabatowym "agnieszkakownacka", które da Wam zniżkę -15% na zakupy w sklepie! 

Przechodzę do prezentacji!

1. Sukienka-letnia-tuba-dresowa-LORETA-ecru-w-paski-i-kolorowe-kwiaty

Loreta to sukienka z dzianiny w casualowym stylu. 

Zachwyca pięknym nadrukiem z paskami oraz motywem kwiatowym. 

Ma krótkie rękawy, dwie kieszenie i długość za kolanko. 

 



2. Sukienka-w-kwiaty-falbanki-swobodna-z-paseczkiem-DUZE-ROZMIARY-AMBROZJA-puder-roz-w-kwiaty/

Ambrozja to letnia sukienka z lekkiej, sprężystej tkaniny.

Jest ozdobiona uroczymi falbankami przy rękawach oraz na wysokości kolan.

Kreacja spodoba się paniom, kochającym kwieciste wzory.





3. Sukienka-szmizjerka-rozpinana-AGNES-amarantowa

Agnes to sukienka o fasonie szmizjerki. 

Uszyta jest z jednolitej tkaniny. 

Ma stójkę, pasek w talii oraz ozdobne, metaliczne guziki.






Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadła Wam do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

1 komentarz:

  1. Ta różowa sukienka w kwiaty jest po prostu przepiękna! Musze taką znaleźć, bo nie mam żadnej sukienki w róże :)

    OdpowiedzUsuń