niedziela, 20 września 2020

Jesienny duet ze sklepu TONO

 
Witajcie Kochani! 

Dziś zapraszam Was na prezentację dwóch jesiennych nowości z TONO!
 
Jak wiecie, bardzo lubię wzór Paisley i w tym zestawie odgrywa on pierwszoplanową rolę.

Moja sukienka nosi nazwę MOKIA (KLIK!) i uszyta jest z miękkiej, sprężystej dzianiny wiskozowej. 

Sukienka ma długość za kolana, rękawy 3/4 oraz efektowne wiązanie w pasie.

Okryłam się musztardową kurtką o nazwie SOFLA (KLIK!) o nowoczesnym fasonie oversize. 

Kurtka uszyta jest z ciepłego, miękkiego materiału typu Boucle.

Jest zapinana na suwak i ma duże kieszenie.

Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓














6 komentarzy:

  1. Uwielbiam miodowy, musztardowy kolor i płaszcz mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i świetna Modelka! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie! Niedługo idę na wesele mojej córki a u Pani znalazłam super stylizacje i pomysły na ubranka. Dzięki Tobie wybieram nieco bardziej ryzykowne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super połączenie kolorów. Płaszcz skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie kolorowe i modne stylizacje. Bomba.

    OdpowiedzUsuń