czwartek, 10 września 2020

Kwiaty w długości midi i maxi - sukienki ze sklepu KARKO.PL

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kolejne prezentacje! 

Będą to kwieciste sukienki w wersji midi i maxi ze sklepu KARKO.PL

Mam też dla Was rabat! Z hasłem "agnieszkakownacka23" otrzymacie aż 23% na zakupy w sklepie!


Sukienki  Bonita i Fiorella z kolekcji KARKO.PL

Kocham kwity na tkaninach i dzianinach. To właśnie ten wzór dominuje w mojej szafie.

Są ultra kobiece, seksowne i bardzo pasują do mojego typu urody.

 

Sukienka w kwiaty z kopertowym dekoltem BONITA LETNIA ołówkowa czarna w różowe kwiaty

Bonita to piękna, wizytowa kreacja z nadrukiem w nasyconych barwach.

Dominują tu odcienie różu i czerwieni,, z domieszką bieli, pomarańczu oraz czerni.

Ma kopertowy dekolt, odcięcie w talii i prosty, ołówkowy dół.

Ja zestawiłam ją z różowymi dodatkami, ale równie dobrze będzie wyglądać z czerwienią czy czernią.

Świetnie wygląda solo, lecz w chłodniejsze dni możecie założyć do niej jednokolorowy ŻAKIET.






Sukienka kopertowa long FIORELLA czarna w szaro-beżowe kwiaty 

Fiorella to delikatna i zwiewna sukienka maxi.

Ma kopertowy dekolt i wiązanie w pasie. 

Uszyta jest z ultra przewiewnej, oddychającej tkaniny.

Sprawdzi się doskonale podczas egzotycznych wakacji, czy w jesiennych stylizacjach w stylu BOHO.

Możecie na przykład połączyć ją z kurtką ramoneską - Kurtka ramoneska ARLETA, która doda stylizacji odrobinę nonszalancji i jesiennego charakteru.






Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam podoba!

Już za kilka dni dodam kolejny post z propozycjami od KARKO!

Wypatrujcie!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

1 komentarz:

  1. Cudownie wyglądasz w tej sukience Bonita. Pełna klasa i styl.

    OdpowiedzUsuń