wtorek, 29 września 2020

Mój sposób na burgundowy kardigan - stylizacje z marką CELLBES

Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie przedstawię Wam mój sposób na burgundowy KARDIGAN (KLIK!) CELLBES.

Zaprezentuję go Wam w dwóch odsłonach - w stylizacji z bluzką i spódnicą oraz z sukienką.

Pierwsza odsłona to set ze SPÓDNICĄ z eko skóry (KLIK!) oraz wzorzystą  BLUZKĄ (KLIK!)  z przyjemnej w dotyku dzianiny wiskozowej. 

Może to być pomysł na stylizację do pracy. Wzorzystą bluzkę można zamienić na czarną, gdyż sprzedawana jest w dwupaku. 

Druga odsłona, bardziej swobodna - zestaw z luźną SUKINKĄ (KLIK!)  z kieszeniami i kwiecistym nadrukiem. 

Ta druga opcja jest bardziej swobodna, spacerowa - na zakupy lub na kawę z przyjaciółką.

Mam nadzieję, że moje propozycje się Wam spodobają!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓


KLIK!


KLIK!


KLIK!





KLIK!







2 komentarze:

  1. Z tym kolorem można bardzo ciekawie poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dobrałaś kolorystycznie ten strój! Ten kardigan jest bardzo stylowy, jestem zachwycona stylizacją.

    OdpowiedzUsuń