wtorek, 8 września 2020

Końcówka lata z Cellbes - moda męska

Cześć!

Lato nieubłaganie próbuje nam uciec.   

Życie na północy Polski jest w jedynym względzie fantastyczne, no nie w jednym . 

Po 15 minutach jestem nad Zalewem Wiślanym, a po 40 nad  Morzem Bałtyckimi. 

Dziś każdy promień słońca cieszy. 

Żeby odstraszyć nadchodzącą jesień spieszę Wam w ostatniej chwili pokazać moje ostatnie typowo letnie sety. 

Oto pierwszy z nich!

To  świetne kąpielówki w  niebiesko-chabrowym kolorze z kontrastującymi biało-pomarańczowymi lampasami z boku nogawek. Spodenki mają też kieszenie i troczek. 

Zestaw uzupełniłem białym t-shirtem z szarą wstawką na klatce piersiowej, z kieszonką i nadrukiem. 

Dopasowałem do tego pomarańczowe mokasyny, które idealnie wkomponowały się kolorem.


Kąpielówki:  KLIK!
T-shirt:  KLIK!

KLIK!




Teraz   zaprezentuję Wam kąpielówki w zestawie z t-shirtem w tej samej tonacji. 

Te kolory, nie tylko w tym sezonie panują nad Morzem. 

No i sezon kończy się tylko u nas. 

Wakacje za granicą też mają swoje uroki. 

Ten zestaw zdecydowanie przydałby się właśnie w tamtych okolicznościach. 

A kolory do złudzenia przypominają kolor tunezyjskich plaż. 

Kto był, widział, ten wie.

Kąpielówki: KLIK!

T-shirt 2 pack:  KLIK!

 



Pora na zestaw o stonowanej kolorystyce.

Gładki szary t-shirt stanowi bazę. Do tego założyłem świetną miłą w dotyku bawełnianą, szarą koszulę w dużą czarną kratę.

Całość zestawiłem ze sportowymi spodenkami w kolorze niebieskiego elastycznego jeansu z fajnym mankietem, z zawiązywaniem troczkiem w pasie i typowymi kieszeniami.

Nawet lokalizacja nowe molo we Fromborku nad Zalewem Wiślanym zrobiło dobrą robotę.

Moim zdaniem całość prezentuje się świetnie i współgra z otoczeniem. 

Koszula:   KLIK!

T-shirt:  KLIK!

Spodenki sportowe: KLIK!

KLIK!

KLIK!

KLIK!




Polecam wyprzedaże w Cellbes i właśnie pojawiające się nowości. 

Pozdrawiam Marcin 

Fot. Aguś  💓


3 komentarze:

  1. Ten dzisiejszy wpis rewelacyjny. Kolory jak z bajki. Agnieszko, Marcinie jesteście super. Światu są potrzebni tacy ludzie jak Wy. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Twój mąż coraz lepiej się sprawdza w roli modela :) Podoba mi się najbardziej druga stylizacja. A jemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie podobają się wszystkie. Pozdrawiam Marcin 🤗

      Usuń