wtorek, 14 września 2021

Coś dla domu - kwiecista pościel z oferty CELLBES

Witajcie Kochani!

Dziś coś dla domu! Tym razem mam dla Was garść inspiracji odnośnie wyposażenia wnętrz, a dokładniej - sypialni.

Niedawno przyszło do mnie zamówienie z CELLBES, które w migawce pokazałam Wam na Facebooku. 

To zamówienie było dość nietypowe, bo nie zawierało najnowszych kolekcji ubrań... a piękną pościel.

Dzisiaj pokażę ją Wam na zdjęciach. Ma nasycone kolory i uroczy nadruk w róże.

Do pościeli dopasowałam ciemnoniebieskie prześcieradło.

Według mnie całość wygląda obłędnie!

A jak podoba się Wam?

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Artykułu dla domu w CELLBES KLIK!

Komplety pościeli w CELLBES: KLIK!

Prześcieradła w CELLBES KLIK!

Pamiętajcie, że z hasłem AK21 macie 15% rabatu na całe zamówienie!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz