poniedziałek, 6 września 2021

Mój codzienny look w ubraniach CELLBES


Witajcie Kochani!

Pora na mocny akcent w stylizacji - bluzkę w kolorze amarantu!

Moja bluzka KLIK!, tak jak i pozostałe ubrania z zestawu pochodzą z jesiennej kolekcji marki CELLBES.

Bardzo podoba mi się jej forma. Suwak przy dekolcie dodaje jej uroku. 

Bluzka ma również bezpieczną długość, idealną do spodni.

Moje spodnie KLIK! mają fason dżinsowych legginsów.

Polecam je paniom, które lubią spodnie z wysokim stanem i komfortową lycrą w składzie.

Kropką nad "i" jest ciepły, kraciasty sweter KLIK!, który świetnie dopełnia stylizację i nadaje jej nieco jesienny charakter.

Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Pamiętajcie o kodzie rabatowym "AK21", który da Wam 15% rabatu na zakupy w CELLBES!










1 komentarz:

  1. Piękna jesienna stylizacja i jak zwykle świetnie zaprezentowana

    OdpowiedzUsuń