poniedziałek, 20 września 2021

Rudości z CELLBES - idealne na jesień!


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nowy post w iście jesiennych kolorach!

Te rudości z CELLBES.PL skradły moje serce. 

Postanowiłam pokazać je Wam w takim zestawieniu, pełnym kolorystycznych analogii.

Królują tu dwa kolory - czerń oraz rudy odcień pomarańczowego.

Najmocniejszym punktem tego zestawu jest oryginalny, pikowany płaszcz KLIK!

Bazą stylizacji jest wzorzysta tunika  KLIK! oraz spódnica z imitacji skóry KLIK!

Mam nadzieję, że cały look się  Wam spodoba!

Pamiętajcie o kodzie rabatowym AK21 na zakupy w sklepie CELLBES, który da Wam 15% rabatu na cały koszyk. 

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Ps. Uprzedzam pytania: 

Moje kozaki to buty wykonane na miarę w sklepie odszewca.pl















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz