niedziela, 5 września 2021

Jesienna sukienka w tygrysy oraz ciepła kamizelka - mój look z marką Ulla Popken

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was jesienną stylizację - inspirację w ubraniach, które upolowałam dla siebie w salonie Ulla Popken Gdańsk Galeria Bałtycka.

Użyłam słowa "upolowałam" nie bez przyczyny! Już Wam mówię dlaczego. 😊😊😊

Moja nowa sukienka maxi z linii STUDIO UNTOLD (numer katalogowy 799904100) jest w TYGRYSY!

Mimo dość odważnego motywu, nadruk jest pięknie skomponowany i zachwyca jesienną kolorystyką.

Zestawiłam ją dość przekornie z pikowaną kamizelką z linii SELECTION (numer katalogowy 795612100).

Myślę, że udało mi się stworzyć niebanalny look o charakterze jesiennym.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz