poniedziałek, 17 października 2016

Wielobarwna jesień...


Witajcie Kochani!

Każda pora roku ma swoje kolory. Wraz ze zmianą aury, zmienia się również nasza moda.

Mimo, że niektóre z jesiennych dni bywają deszczowe i bure, nie muszą oddziaływać na nasze modowe wybory!

Wręcz przeciwnie! Jesień w modzie może być naprawdę wielobarwna!

Moja paleta jesiennych barw różni się nieco od tej wiosenno-letniej, lecz ciągle jest w czym wybierać.

Chętnie sięgam bo błękit jeansu, fiolet, burgund, oliwkę, limonkę, musztardową żółć oraz beżo-brązy.

Dziś w mojej stylizacji główną rolę odgrywa wzorzysta kurtka marki Elena Miro.

Jako ciekawostkę powiem Wam, że kurtka jest dwustronna! Wkrótce pokażę ją Wam w zupełnie innej odsłonie!

Bazą mojej stylizacji jest jeansowa koszula ( C&A ) oraz limonkowe sztruksy Ulla Popken.

Beret oraz żakardowy szal - to zestaw, który kupiłam w Rossmanie.

Moją torebkę ( Mohito ) znacie już z wcześniejszych wpisów. Przyczepiłam do niej dwa futerkowe pompony.

Wygodne, zamszowe botki są idealne na jesienne spacery!

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












1 komentarz: