niedziela, 30 października 2016

Agnieszka testuje... kosmetyki do stylizacji włosów ze sklepu SklepFryz.pl


Witajcie Kochani!

Jeśli lubicie posty kosmetyczne, to ten wpis powinien Was zainteresować. :)

Testowałam ostatnio dwa produkty do stylizacji włosów ze sklepu SklepFryz.pl i chcę Wam o nich dzisiaj opowiedzieć.

Pierwszym produktem jest krem zwiększający objętość włosów marki Kemon o nazwie HAIR MANYA Hi Density.

Regularna cena produktu to 94 zł, lecz sklep ma teraz promocję -50% na produkty z tej linii, więc postanowiłam się skusić!

Jakie były moje oczekiwania? :)

- zwiększenie objętości włosów
- podniesienie ich u nasady

Krem nanosi się na wilgotne lub suche włosy i modeluje według uznania.


Ja nanoszę krem na wilgotne włosy a następnie suszę i układam.

Produkt pachnie bajecznie. Nie natłuszcza włosów - daje raczej półmatowe, neutralne wykończenie.

Nie jestem specjalistką, więc opowiem Wam o nim jako użytkownik - amator. :)

Jak to jest z tą objętością?

Hm...to dość ciekawe doświadczenie. Wiadomo, że cudów nie ma... ale ten produkt daje uczucie zwiększonej objętości w chwycie/dotyku.

To tak, jakby wypełniał przestrzeń między włosami, odpychając je od siebie. Włosy mają większą objętość. Nie należy mylić tego z grubością włosa.

Mam teraz włosy o średniej długości, częściej je prostuje niż nakręcam na wałki czy lokówkę.

Jestem ciekawa efektu na lokach i muszę tego spróbować.

Czy kosmetyk podniósł moje włosy u nasady? Przy tym typie modelowania - nie za bardzo.

Jednak nie obciążył ich dodatkowo ani nie "przyklepał" czy nadmiernie nie wygładził.

Myślę, że efekt zależy od rodzaju włosów, długości czy nawet kształtu głowy.

Mój werdykt?  5 punktów na 6. Nie było celująco, lecz bardzo dobrze! :)



Drugim produktem jest lakier do włosów HD Extra Fixing marki Montibello.

Czego oczekuję od profesjonalnego lakieru do włosów?

- mocnego utrwalenia bez sklejania włosów
- sporej pojemności

Produkt kosztuje 39 zł przy pojemności 400 ml.


Jakie są moje odczucia?

Lakier ma przyjemny zapach, jest łatwy w aplikacji i nie skleja włosów.

Oznaczony jest jako "strong hold" czyli mocne utrwalenie, przy stopniach 3/4.

Sprawdzi się idealnie przy rozpuszczonych włosach i doskonale utrwali loki.

Natomiast, przy bardziej fantazyjnych upięciach, będę musiała sięgnąć po inny lakier o mocniejszym stopniu utrwalenia.

Czyli... coś za coś. Albo utrwalamy włosy delikatnie, bez sklejania... lub wybieramy inny produkt, który utrwala mocno, sklejając niestety włosy.

Będę poszukiwać dalej! Jeśli znajdę produkt ideał, dam Wam znać!

Werdykt?

A więc daję mu 4,5 punktów na 6.

Jest więcej niż dobrze, lecz nie celująco. :)

Produkt nie pyli, nie robi skorupki na włosach, lecz jak dla mnie nie utrwala włosów wystarczająco mocno.


Mam nadzieję, że dokładnie opisałam te dwa produkty.

Jeśli uznacie, że posty z recenzją są interesujące, będę robić ich więcej.

Szczególnie teraz, gdy pogoda nie sprzyja zdjęciom w plenerze.

Ślę buziaki!

Wasza Aga! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz