piątek, 21 października 2016

Beżowe ponczo, patchworkowa torebka i zamszowe botki


Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie pokażę Wam stylizację, którą jakiś czas temu mogliście zobaczyć na Trendblogu marki Deichmann Polska.


Bazą mojej stylizacji jest czarny golf ( Bonprix ), czarna spódnica ( H&M ) o ołówkowym fasonie oraz beżowe ponczo ( Monnari ) z ozdobnymi frędzlami.

Taki jesienny, stonowany zestaw postanowiłam ozdobić wyszukanymi dodatkami.

Mój wisior z kulą i chwostem jest z Quiosque.

Patchworkowa torebka Catwalk zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia! Jest doskonałym uzupełnieniem tego beżowo-czarnego zestawu.

Czarne, zamszowe botki 5th Avenue świetnie komponują się z grubymi, kryjącymi rajstopami.

Podoba mi się analogia kolorów w tym zestawie oraz nietuzinkowe fasony i formy.

Mam nadzieję, że cały look oraz dodatki przypadną Wam do gustu.

Wkrótce nowa odsłona moich stylizacji z marką Deichmann!

Stay tuned!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia produktów Copyright Deichmann.com











1 komentarz:

  1. Piękna stylizacja, wszystko zgrywa się idealnie.
    Torebka przecudna ;)

    OdpowiedzUsuń