sobota, 22 października 2016

Granat i czerwień w jesiennej stylizacji z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Granat i czerwień to zgrany duet, który sprawdza się nie tylko latem.

Uważam, że wygląda doskonale o każdej porze roku! :)

Dziś zaproszę Was na jesienną stylizację właśnie w tych kolorach.

Wszystkie ubrania i dodatki są z kolekcji marki Monnari, a kupiłam je w elbląskim salonie marki w CH Ogrody.

Bazą mojej stylizacji jest delikatny, granatowy sweterek z lureksową nitką ( Rozmiar XXL ) oraz czerwona spódnica (  rozmiar 50 ).

Moim okryciem wierzchnim jest melanżowy płaszcz ( Rozmiar 50 ) o swobodnym, nowoczesnym fasonie.

Jest na tyle uniwersalny, że może uzupełniać zarówno zestawy o charakterze oficjalnym, biurowym,  jak i spacerowe, casualowe stylizacje.

Mój czerwony komplet - czapkę oraz szal pokazywałam Wam już wcześniej na moim profilu Facebook.

Zestaw jest bardzo twarzowy i również połyskuje metaliczną nitką.

Kropką nad "i" w tym zestawie jest pikowana, granatowa torebka.

Lubię jej jesienno-zimowy charakter!

Mam nadzieję, że cały look się wam spodoba!

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia produktowe Copyright Monnari











1 komentarz:

  1. Jestem wielką fanką tego płaszcza! Ma prosty, elegancji krój i wygląda na ciepły, a to ważne w te jesienną słotę. Dodatkowo czerwony kolor ożywia cały zestaw. Świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń