sobota, 1 października 2016

Jesienna stylizacja z dodatkami z kolekcji G by Baczyńska


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was jesienną stylizację z dodatkami z kolekcji G by Baczyńska, która od piątku jest dostępna w sklepach Rossmann.

W poprzednim poście pokazywałam Wam elementy kolekcji, na które się zdecydowałam.

Przypuszczam, że jeszcze się na coś skuszę, lecz nie od razu. :)

Przede wszystkim zachwyciła mnie patchworkowa torebka! Łączy w sobie trzy kolory - szary, czarny i seledyn.

Dużą chustę-szal można nosić dwustronnie! Jedna ze stron jest delikatnie jaśniejsza od drugiej.

Trzecią rzeczą jest efektowny beret z melanżowej włóczki.

Myślę, że wszystkie te dodatki stworzyły razem zgrane trio! :)

Dajcie znać czy macie coś z nowej kolekcji G by Baczyńska i czy podoba się Wam mój zestaw!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz