czwartek, 13 października 2016

Elena Miro - ekskluzywna, włoska moda plus size już w Polsce!


Witajcie Kochani!

Elena Miro to ekskluzywna marka włoska, którą doceniają panie plus size na całym świecie.

Kilka dni temu miałam przyjemność odwiedzić pierwszy salon firmowy tej marki w Polsce.

Sklep Elena Miro znajduje się w Warszawie na ul. Pięknej 28/34.

Jest to miejsce, które zdecydowanie zachwyci fanki wysublimowanej mody.

Z radością odkryłam wszystkie odsłony jesienno-zimowej kolekcji oraz przygotowałam dla Was fotorelację.

Ubrania marki Elena Miro zachwycają formą i kunsztem krawieckim.

Na szczególną uwagę zasługują tu piękne okrycia wierzchnie, bluzki i tuniki, swetry oraz ultra wygodne spodnie.

Znajdą tu coś dla siebie zarówno fanki klasycznych, jednobarwnych, minimalistycznych fasonów,  jak i wielbicielki wyszukanej, barwnej elegancji z nutką nonszalancji.

Obok graficznej mozaiki w kontrastujących kolorach, znajdziemy tu ubrania z orientalnym nadrukiem paisley i mięsiste żakardy.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć oraz kilku stylizacji, które przygotowałam.

Wkrótce na moim blogu znajdziecie kolejne odsłony marki Elena Miro.

Zaglądajcie do mnie!

Buziaki!

Wasza Aga :)











































2 komentarze:

  1. Oryginalne i ciekawe wzory dla kobiet, które nie boją się wyróżnić! :) Świetne Pani wygląda. Mam nadzieję, że będzie więcej okazji do współpracy z tą marką, bo chętnie zobaczę więcej włoskich stylizacji! :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń