poniedziałek, 20 marca 2017

Biały płaszczyk i wiosenna tunika - stylizacja plus size z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną wiosenną stylizację z ubraniami i dodatkami marki Monnari.

Tym razem postawiłam na zdecydowany kontrast czerni oraz bieli, przełamany odrobiną czerwieni, różu i błękitu.

Bazą mojej stylizacji jest piękna, czarna tunika z barwnymi kwiatami z kolekcji plus size.

Ma prosty, ale dość swobodny fason, który idealnie współgra z kryjącymi, czarnymi rajstopami.

Na górę założyłam biały płaszcz z ciekawą, geometryczną fakturą tkaniny.

Jego półokrągły dekolt doskonale komponuje się z dekoltem sukienki.

Zwróćcie uwagę na dodatki!

Uważam, że płaszcz doskonale uzupełnia błękitna torebka, a tunika solo - świetnie wygląda z czerwoną kopertówką.

W stylizacji wykorzystałam też dwa stylowe naszyjniki - z czerwonym i niebieskim oczkiem.

Mam nadzieję, że oba warianty mojej stylizacji przypadną Wam do gustu!

Ślę buziaki i czekam na Wasze komentarze!

Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia odzieży i torebek: copyright Monnari



















3 komentarze:

  1. Pięknie. Wybieram wersję z błękitną torebką, bo nie lubię łączenia czerwonego z różowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te stylizacje,Błękitna torebka ciekawie zaskakuje w tym połączeniu.Podobają mi się również okrągłe naszyjniki,które sprawdzą się na pewno w wielu innych stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń