sobota, 25 marca 2017

Arioso - delikatna, koronkowa sukienka marki Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Czy widzieliście już wiosenną kolekcję Vittoria Giovani?

Zapewniam Was, że warto poznać piękne kreacje tej marki! :)

Dziś zaprezentuję Wam jedną z nich - sukienkę Arioso Grey.

Arioso to zachwycająca kreacja, uszyta z koronki oraz transparentnej siateczki, na jednolitej, sprężystej bazie.

Ma kopertowy układ dekoltu, odcięcie pod biustem i swobodny, rozkloszowany dół.

W mojej stylizacji połączyłam ją z lekkim, różowo-morelowym sweterkiem Betty Barclay.

Według mnie krótki, cienki sweterek idealnie komponuje się z delikatną formą sukienki.

Postawiłam też na szare dodatki - szpilki oraz małą kopertówkę z połyskującym zapięciem.

Dekolt ozdobiłam delikatnym naszyjnikiem (Mohito), który subtelnie połyskuje i podkreśla szlachetność całej stylizacji.

Jest to moja propozycja plus size na zbliżające się, wiosenno-letnie uroczystości.

Jak się Wam podoba połączenie szarości z różem?

Dajcie znać w komentarzu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcie sukienki: Copyright vittoriagiovani.eu


Ps. Marka Vittoria Giovani przygotowała niespodziankę dla czytelniczek mojego bloga - kod rabatowy -15 % na całą kolekcję.


Kod 2976-VG09 trzeba wpisać w koszyku w polu "kod rabatowy" i zaakceptować. :)

Miłych zakupów!











1 komentarz:

  1. Szarości pasują do różu 🙂delikatne,subtelne połączenie.Pastele pasują do pasteli i mocniejszych kolorów.Bardzo lubię takie stylizacje na wiosnę,chociaż koronka nie jest moim ulubionym materiałem.

    OdpowiedzUsuń