piątek, 3 marca 2017

Wiosenny, szary płaszczyk marki Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś w mojej stylizacji z marką Monnari postawiłam na typowo miejski i wygodny look.

Jest to strój wielofunkcyjny - sprawdzi się zarówno w drodze do pracy, jak i na stylowe zakupy czy spotkanie z koleżanką.

Główną rolę w moim zestawie odgrywa szary wełniany płaszcz z paskiem.

Płaszcz ma  nowoczesny, minimalistyczny fason, duże kieszenie i jest zapinany na zatrzaski.

Baza zestawu jest czerwono-czarna.

Zachwycił mnie malinowy odcień sweterka, który pasuje do odcienia jednej z moich ulubionych szminek.

Czarne spodnie z dżetami były moją miłością od pierwszego wejrzenia.

Nie dość, że uszyte są z bardzo sprężystej dzianiny i mają wysoki stan, to jeszcze idealnie pasują do mnie długością nogawek i są bardzo komfortowe.

Wiele pań plus size ma trudności z doborem właściwych spodni. Według mnie, powinny przymierzyć właśnie ten model.

Zwróćcie uwagę na moje dodatki. Wiosną postanowiłam sprawić sobie czerwony portfel, który będzie pasował do mojej nowej torebki.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. O moje włosy w tej stylizacji zadbał salon Stylista - Fryzjerstwo Artystyczne  w Elblągu.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz