piątek, 31 marca 2017

Modello Red - modelująca sukienka z nowej kolekcji marki Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Dziś powracam do Was z kolejną porcją modowych inspiracji.

Na kilku zdjęciach zaprezentuję Wam moje nowe odkrycie - sukienkę Modello Red marki Vittoria Giovani.

Sukienka uszyta jest ze sprężystej dzianiny, o wzorze podobnym do ukośnych pasów.

Dzięki przemyślanemu krojowi, doskonale podkreśla walory kobiecej, pełnej sylwetki.

W efektowny sposób zaznacza biust oraz biodra, rysując przy tym talię za pomocą poprzecznego paska.

Kreację zestawiłam z czerwonymi dodatkami - butami i torebką.

Sądzę, że tak prezentuje się doskonale.

Mam nadzieję, że Wam również się spodoba!

Dajcie znać w  komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. Marka Vittoria Giovani przygotowała niespodziankę dla czytelniczek mojego bloga - kod rabatowy -15 % na całą kolekcję.


Kod 2976-VG09 trzeba wpisać w koszyku w polu "kod rabatowy" i zaakceptować. :)

Miłych zakupów!









1 komentarz:

  1. Super pani wygląda,sukienka super,odmładzające paski,kolor i fason wyszczuplający.Tylko te rękawki mnie osobiście nie pasują za krótkie,albo lepiej do łokcia albo długi,albo bez ewentualnie typu motylek.

    OdpowiedzUsuń