środa, 1 marca 2017

Czarne botki Graceland oraz grafitowa torebka Edel&Stark - moja stylizacja na Trendblogu marki Deichmann Polska


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam z bliska stylizację, która kilka dni temu pojawiła się na Trendblogu marki Deichmann.


Bazą mojego zestawu jest sukienka z dzianiny, stylizowanej na jeans ze sklepu Karko.pl.

Uwielbiam ją za wygodę oraz uniwersalny fason.

Biały płaszczyk marki MWDuet jest już Wam dobrze znany, gdyż pokazywałam go wielokrotnie na blogu, jak również na moim profilu Facebook - w stylizacjach dnia.

Do płaszcza dopasowałam kraciasty szal marki Orsay. :) Uważam, że jasny szal pięknie rozświetla karnację.

Pozwólcie, że teraz opowiem Wam o pozostałych dodatkach!

Botki Graceland ze względu na "zamszową" fakturę eko skóry, doskonale komponują się z czarnymi, kryjącymi rajstopami.

Zwróćcie uwagę na ozdobne paseczki i dżety, które wyróżniają te buty.

Moja grafitowa torebka Edel&Stark mimo niewielkich rozmiarów, jest bardzo pojemna, ponieważ ma aż trzy komory.

Urzekły mnie metalowe okucia i łańcuszki.

Myślę, że całość jest dość efektowna i liczę, że się Wam spodoba!

Ślę  buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









1 komentarz:

  1. Te botki są auper,akurat takich nie za niskich i nie za wysokich potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń