czwartek, 25 maja 2017

Lea - bielizna w cętki marki Konrad Lingerie


Witajcie Kochani!

Lubicie cętki? Ja bardzo!

Dziś zaproszę Was na post bieliźniany!

Animalistyczny wzór w cętki pojawia się w większości letnich kolekcji, wielu znanych marek.

Tak też jest z marką KONRAD, która stworzyła ostatnio całą kolekcję bielizny o nazwie LEA.

W mojej prezentacji pokażę Wam biustonosz padded oraz figi Lea.

Jak sama nazwa wskazuje, mój biustonosz jest lekko usztywniany w całej miseczce. Mam go w rozmiarze 95E. Bardzo podoba mi się połączenie materiału w cętki z efektowną, kremową koronką.

Figi uszyte są z chłodnej dzianiny ze streczem ( tej samej, która znajduje się w przedniej części biustonosza oraz w pasku). Dodatkowo, brzegi majtek ozdobione są również koronką. Moje figi są w rozmiarze XXXL.

Uważam, że jest to niezwykle efektowny i seksowny komplet. :)

Jeśli jesteście fankami lub fanami egzotycznej "panterki", komplet Lea to MUST HAVE  na Waszej wakacyjnej liście zakupów!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz