środa, 10 maja 2017

Żakardowa sukienka w kwiaty oraz beżowy płaszczyk - moja nowa stylizacja z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia mojej nowej stylizacji z marką Monnari.

Jak pewnie wiecie, uwielbiam żakardowe tkaniny i dzianiny. Kojarzą mi się z luksusem i dobrym stylem.

Moja żakardowa, niebieska sukienka z kolekcji plus size ma nowoczesny, swobodny fason.

Świetnie sprawdzi się w wizytowych, jak również w casualowych zestawach.

Połączyłam ją z pudełkowym płaszczem, który zachwycił mnie swoim minimalistycznym krojem.

Zobaczcie jak idealnie współgrają długości ubrań w tym zestawie! :)

Postawiłam też na złote dodatki - łańcuszkowy naszyjnik oraz efektowną torebkę.

Beżowe sandałki na słupku pięknie komponują się z płaszczem.

Taki właśnie miałam pomysł na ten wiosenny look ...

Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcia produktowe: copyright Monnari













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz