niedziela, 14 maja 2017

Chabrowa niedziela - mój pomysł na odświętną stylizację z sukienką Eliza marki Scarlett


Witajcie Kochani!

Wiosna i lato obfitują w uroczystości kościelne i rodzinne, takie jak komunie, śluby i wesela.

Pokażę Wam dziś mój pomysł na imprezową elegancję w dużym rozmiarze.

Sukienki z narzutką cieszą się dużą popularnością wśród pań w każdym wieku.

Doskonale maskują nadmierne krągłości oraz dodają lekkości dzięki zwiewnej warstwie szyfonu.

Dziś we wpisie pokażę Wam sukienkę marki Scarlett o nazwie Eliza w kolorze chabrowym.

Dopasowałam do niej złote dodatki - buty z odkrytym noskiem i małą, połyskującą kopertówkę.






Dlaczego zdecydowałam się na złote dodatki?

To proste! Stanowią doskonałą analogię do pasa ozdobnych cekinów na narzutce.

Poniżej zaprezentuję Wam przykładowe modele dodatków, które pasują do tej kreacji.

Widziałam metaliczne buty i kopertówki w ofertach wielu marek, więc nie będzie większego problemu ze znalezieniem tych w naszym guście.

Zwróćcie uwagę na to, że pokazałam tu również różne wysokości obcasa.

Złoto jest prawie jak odcień nude - zlewa się z nogą, optycznie ją wydłużając, a przy tym nadaje stylizacji wyjątkowy, odświętny charakter.




Mam nadzieję, że to połączenie chabrowego błękitu oraz złota przypadnie Wam do gustu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ / Scarlett / Adrian Sajko / Studio Krasuń


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz