wtorek, 30 maja 2017

Kobiety lubią błyskotki! Moja stylizacja z marką Cellbes!


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia stylizacji, którą przygotowałam wraz z marką CELLBES.

Cellbes to sklep internetowy, bardzo przyjazny rozmiarom plus.

W szerokim asortymencie sklepu znajdziecie wiele pięknych ubrań w dużych rozmiarach, a także akcesoria i obuwie.

Moja dzisiejsza stylizacja ma charakter wizytowy, lecz raczej niezobowiązujący.

Daleko jej do sztywnej elegancji. :)

Rolę główną odgrywa tu przyjazna naszemu ciału dzianina.

Moja sukienka zachwyciła mnie mozaiką barw oraz biżuteryjnym zdobieniem z przodu.

Jest to gratka dla pań plus size, które tak jak ja są "sroczkami".

Sukienka jest odcinana pod biustem i ma komfortową długość. która zakrywa kolana.

Kreację uzupełniłam sweterkiem, o kroju luźno okrywającym sylwetkę.

Sprawdzi się w chłodniejszy, letni dzień lub wieczorem, gdy już będziemy wracać z imprezy.

W mojej stylizacji na uwagę zasługują również dodatki.

Te beżowo-brązowe sandałki mają metaliczny pasek, który delikatnie połyskuje.

Trochę błysku glamour dodała również cekinowa kopertówka oraz długie kolczyki.

Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz