poniedziałek, 22 maja 2017

Ahoj żeglarzu!



Witajcie Kochani!

Marynarskie pasy to "Must Have" w letniej szafie - mojej i Waszej! :)

Odkąd pamiętam uwielbiam marynistyczne klimaty w modzie. :)

Wybitnie kojarzą mi się z latami 80-tymi, czyli z moim dzieciństwem.

Paski nosiła moja mama... miała też przepiękne, czerwono-białe, plecione sandałki, które pamiętam do dziś!

W mojej dzisiejszej stylizacji pokażę Wam dwa elementy najnowszej kolekcji Nautical Mood autorstwa Marzeny Efir.

Mam na sobie bardzo wygodną i efektowną sukienkę w pasy.

Sukienka uszyta jest z dzianiny z nadrukiem, ma kieszonki oraz ozdobny suwak przy dekolcie.

Stylizację uzupełniłam dużą torbą - również w marynarskim stylu.

To casualowy, spacerowy look. Idealny na wakacje i nie tylko!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz