czwartek, 8 września 2016

Biurowe zestawy - kolekcja plus size marki Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na kolejny wpis z marką MONNARI.

Tym razem przygotowałam dla Was propozycje biurowych zestawów, które idealnie sprawdzą się w pracy jesienią oraz zimą.

Jak zapewne wiecie, marka Monnari ubiera nas kompleksowo. Znajdziemy w jej ofercie elegancką odzież dzienną i wizytową, taką jak sukienki, spódnice, spodnie, bluzki, żakiety oraz okrycia wierzchnie.

Jednak to nie wszystko. Do naszych stylizacji z łatwością doberzemy również torebki, apaszki, biżuterię a nawet buty.

W moich zestawach wykorzystałam ubrania z KOLEKCJI PLUS SIZE oraz obuwietorebkiakcesoria z jesiennej kolekcji marki. :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Mam nadzieję, że moje stylizacje zainspirują Was do skompletowania własnych, stylowych i unikalnych zestawów.

Wasza Aga :)

Fot. copyright Monnari












1 komentarz:

  1. Pani Agnieszko, dziękuję za ten wpis. Jest Pani dla mnie inspiracją, "podbieram" pomysły i dzięki temu mój ubiór do pracy już nie jest nudny, zachowawczy. Nauczyłam się od Pani twórczego podejścia do stroju biznesowego jak również casual'owego. Z niecierpliwością oczekuję nowych wpisów, nowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń