piątek, 23 września 2016

Wizytowe stylizacje z sukienkami marki Scarlett


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was zbiór grafik, które przygotowałam już jakiś czas temu.

Przedstawiają one moje pomysły na stylizacje z wizytowymi sukienkami marki Scarlett.

Mam nadzieję, że zainspirują Was one do sworzenia swoich, unikalnych zestawów.

Wszystkie sukienki z ilustracji dostępne są w sklepie marki Scarlett.

Zapraszam do obejrzenia obszernej galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)
























 






















2 komentarze:

  1. Świetnie stworzone grafiki - od razu można czerpać inspirację. Mnie najbardziej podoba się połączenie chabru i żółci w stylizacji z sukienką Sapphire.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach. Przyznaję, że dawno nie wchodziłam na Twojego bloga, ale miło jest tu wrócić i popatrzeć na nowe stylizacje :)
    Pozdrawiam.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń