środa, 7 września 2016

Kolorystyczne, jesienne trio...


Witajcie Kochani!

Mam dla Was nową jesienną stylizację - inspirację! :)

Dziś na blogu królują trzy kolory - biel, czerń oraz żółty.

Całą stylizację skompletowałam w Orsayu.

W ubiegłą sobotę marka Orsay uroczyście wprowadzała nowy zapach oraz jesienną kolekcję ubrań.

Był to dzień szalonych rabatów i wspaniałych okazji, stąd mogłam pozwolić sobie na większe zakupy.

Bazą mojej stylizacji jest bluzeczka z dzianiny z efektownym dekoltem oraz wzorzysta, ołówkowa spódnica.

Do zestawu dopasowałam dwukolorowe, czarno-białe ponczo ze sprężystej, grubszej dzianiny swetrowej.

Moja torebka i  delikatny komin również są z Orsaya. :)

Wygodne botki z eko zamszu są z Deichmanna.

Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz