sobota, 10 września 2016

Koronkowa Lady...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was elegancką stylizację na bazie koronkowej bluzki oraz ołówkowej spódnicy.

Jest to stylizacja wielofunkcyjna, praktyczna i naprawdę łatwa do odtworzenia.

Sprawdzi się zarówno na uroczystym obiedzie, kolacji, na bankiecie, wernisażu czy wystawie.

Połączyłam w niej koronkową bluzkę marki Iziii z ołówkową, czarną spódnicą z H&M.

Jest to stonowana, klasyczna kompozycja, która pasuje paniom w każdym wieku. 

Do zestawu dobrałam czarne, kryjące rajstopy, szpilki z lakierowanej skóry (Deichmann) oraz pikowaną, lakierowaną torebkę (Mohito).

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









5 komentarzy:

  1. niesamowita stylizacja i świetne buty na obcasie
    Udostępnie twój post na blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam na Pani bloga,jestem pełna podziwu! Wszystkie stylizacje są szczególne i wyjątkowe. Jest Pani piękna kobietą z klasą. Jestem pewna, że będę tutaj stałym bywalcem, czerpiącym mnóstwo inspiracji:)
    Zapraszam również do siebie
    http://niemaczasunanude.blox.pl/html
    Grace

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że trafiłam na Pani bloga. Jestem pod dużym wrażeniem Pani stylizacji, urody i smaku w doborze kreacji. Zapewniam, że będę stałym bywalcem na Pani blogu i wiem, że będę czerpać z niego wiele inspiracji. Dzięki Pani odważyłam się prowadzić swojego bloga- również plus size;) Dopiero zaczynam, ale zapraszam już dziś:)
    http://niemaczasunanude.blox.pl/html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam bardzo mi się podobają Pani stylizacje modowe , ale nie mogę się doczekać mody lekkiej sportowej , wygodnej i również z nutą elegancji . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam bardzo mi się podobają Pani stylizacje modowe , ale nie mogę się doczekać mody lekkiej sportowej , wygodnej i również z nutą elegancji . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń