wtorek, 13 września 2016

Frędzle...



Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację na bazie wzorzystej sukienki oraz wdzianka z frędzlami. :)

Jak pewnie wiecie, lubię ciekawe printy. 

Ten na sukience wyjątkowo mi się spodobał, ze względu na swój etniczny charakter i ciekawe kontrasty kolorów.

Sukienka ma prosty, ołówkowy fason i długość za kolana.

Postanowiłam połączyć ją ze skórkowym wdziankiem z frędzlami, które znacie już z innych wpisów.

Otwarty fason wdzianka daje ciekawy efekt i wyszczupla optycznie talię.

Do zestawu dopasowałam naszyjnik na rzemyku z Mango, który pasuje kolorystycznie do sukienki.

Moja torebka, z paskiem do noszenia na ukos, jest z Gerry Weber.

Czarne lakierowane szpilki (Deichmann) zawsze są doskonałym wykończeniem dla zestawu.

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba. 

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz