wtorek, 27 stycznia 2015

Chic And Curvy - plus size w multikolorze :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną porcję inspiracji z USA. :)

No i znów przeżywam to samo... siedzę, patrzę i głośno wzdycham.

Ach jak ja uwielbiam kolor... a nawet multikolor!

Absolutnie się go nie boję! :)

Jest tu kilka kreacji, które mnie maksymalnie zachwyciły... np. ta blado różowa kreacja na samym dole galerii... te egzotyczne sukienki maxi w odcieniach różu, pomarańczu...kombinezony, kwiaty, cętki baskinki... to wszystko doskonale komponuje się z moją szafą!

Zapraszam więc do obejrzenia galerii zdjęć i do powzdychania razem ze mną! :)

Napiszcie jak podobają Wam się te stylizacja w rozmiarze plus!

Więcej zdjęć znajdziecie tu: www.ChicAndCurvy.com .

Ja dziś chyba nie zasnę! :) :) :)

Zaglądajcie do mnie!

Wasza Aga! :)







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz