sobota, 10 stycznia 2015

Mały UPDATE... czyli bieżące sprawy - nowe publikacje oraz kosmetyki Yonelle :)


Witajcie Kochani!

Dziś szybki UPDATE! :)

W przygotowaniu Mam dla Was fantastyczny wpis z zagraniczną blogerką... jednak na razie pokażę Wam moje najnowsze publikacje. :)

Dwa dni temu na portalu dla kobiet www.onaonaona.com pojawiła się moja publikacja - pierwsza z całego cyklu stylizacji plus size. Jeśli nie widzieliście - wystarczy nacisnąć słowo klik pod obrazkiem i zostaniecie przekierowani! :)

klik

Wczoraj natomiast ukazała się kolejna publikacja z moją wypowiedzią i dwoma zdjęciami z bloga na portalu www.kobietaxl.pl . Zapraszam do przeczytania materiału.:)

klik

Nie wiem ilu z Was widziało wcześniejszą publikację na mój temat na portalu www.onaonaona.com ... więc też podlinkuję. Jest to bliźniaczy wpis do publikacji w październikowym Skarbie Rosmanna, tylko zdjęcia sa inne. :)




Teraz coś "z innej bajki" ! :)

Mam 37 lat... i nic w tym dziwnego, że chcę jak najdłużej zachować młody wygląd.

Dlatego od dziś do mojej codziennej pielęgnacji włączam kosmetyki polskiej, luksusowej marki YONELLE.
O ich działaniu opowiem wam za jakiś czas na blogu! :)


To wszystko na dziś!

Buziaczki!

Ps. Nowe stylizacje są w przygotowaniu!

Stay tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz