sobota, 24 stycznia 2015

Prasówka Plus Size Fashion and Style - styczeń :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejny wpis z cyklu "Prasówka Plus Size Fashion and Style" .

Tym razem jest to styczniowy przegląd prasy pod kątem wątków o tematyce  plus size lub z nią powiązanych.

Ku mojemu miłemu zaskoczeniu, trochę tego znalazłam! :) :):)

W pierwszej kolejności wspomnę o mojej najnowszej publikacji... co prawda internetowej a nie gazetowej.

Wczoraj na portalu kobiecym onaonaona.com ukazał się mój kolejny stylizacyjny, zimowy wpis.

Zapraszam do przeczytania i obejrzenia zdjęć - TUTAJ . :)


Muszę Was poinformować, że w tamtym tygodniu w piśmie "Chwila dla Ciebie" ukazał się artykuł o mojej zaprzyjaźnionej projektantce Marzenie Efir! :)

Gratuluję Marzenka!!!


Źródło: Chwila Dla Ciebie


W "Grazii" ukazał się wywiad z aktorką Elżbietą Romanowską. 

Ciekawa rozmowa, piękne zdjęcia... szczerze polecam!




Źródło: Grazia 2/15

W Grazii również znalazłam sympatyczny felieton Pauliny Młynarskiej... o polskim dążeniu do perfekcji oraz francuskim luzie.

Super się czyta... lekka, przyjemna lektura, która być może da niektórym do myślenia! :)

(Przynajmniej powinna! ) :)

Źródło: Grazia 2/15

Wyszczuplający makijaż - czyli triki dotyczące modelowania twarzy. Po raz kolejny Grazia!



Źródło: Grazia 2/15

W magazynie "Kobieta i życie" też znalazłam stylizacje dla "puszystych" i "XL" .

Stylizacje ładne, tylko szkoda, że modelki mają rozmiary 38/40 jak na moje oko... :)


Źródło:Kobieta i życie

W "Pani domu"... sposoby na masywne uda. :)

Kilka łatwych, uniwersalnych i praktycznych porad.

Źródło: Pani domu

To wszystko na dziś.

Pamiętajcie, że inne prasówki zawsze znajdziecie w etykiecie "prasówka" - etykiety wyświetlane są na samym dole.

Buziaczki Kochani!

Wasza Aga :)

2 komentarze:

  1. Aga dziękuję ci bardzo jesteś kochana zawsze pomyślisz o innych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Widzę, że światła fleszy nie gasną! Gratulacje Pani Agnieszko! :D Oraz gratulacje dla Pani Marzeny Efir! Są powody do dumy. :)

    OdpowiedzUsuń