niedziela, 4 stycznia 2015

Efektowne ponczo z Pełnej Szafy - mój niedzielny strój dnia :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizacyjny wpis z cyklu "outfit of the day" . :)

Już kilka razy pokazywałam Wam ubrania ze sklepu internetowego Pełna Szafa.

Dziś pokażę Wam ciepłe ponczo pochodzące z tego sklepu. :)

Ponczo ma fason dużego prostokąta i kaptur obszyty mięciutkim, efektownym futerkiem. Wykonane jest z materiału. który określiłabym jako "płaszczowy". :)

Z przodu ma dwie ozdobne patki, które imitują kieszenie.

Ponczo pasuje do wielu stylizacji, jednak dziś zestawiłam je z eko skórką.

Miałam dziś na sobie skórkową kurtkę marki Escandelle oraz skórkowe leginsy z kolekcji Marzeny Efir.

Buty w militarnym stylu idealnie dopełniły stylizację. Torba z ćwiekami to prezent od mojego Mikołaja, który jak mi wiadomo zaopatrywał się w Deichmanie. :)

Rękawiczki z mieniącymi się iskierkami są z H&M a czapka z Monnari. :)

Jak podoba Wam się mój strój dnia?

Dajcie znać!

Ślę buziaczki!

Fotografował Grześ <3









2 komentarze:

  1. Dobrze wyglądasz :> Tez tak jak Ty lubię detale błyszczące - na czapce, na rękawiczkach, na torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ponczo i modelka też fajnie w nim wygląda ( ogólnie fajna dziewczyna)i super dodatki ........ja też mam podobne gabaryty...ehhhhh - NO NIESTETY ale tak naprawdę. to fajnie wyglądają tylko szczupłe, zgrabne sylwetki....wystarczy im worek po kartoflach i jest ok. Natomiast puszyste ( do których też się zaliczam) co by nie założyły to porażka.... Sorry, nie chce nikogo obrażać, wiem jak trudno o szczupłą sylwetkę (gdy nie ma się tego w genach) ....

    OdpowiedzUsuń