czwartek, 6 lipca 2017

Biel, len i egzotyczne kwiaty - moja letnia stylizacja Plus Size z marką Monnari


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia zdjęć z kolejną stylizacją dla marki MONNARI.

Tym razem postawiłam w niej na połączenie bieli z motywem egzotycznych kwiatów.

Bazę mojej stylizacji tworzy wygodna bluzka z dekoltem w szpic oraz lniana spódnica, z efektownym wiązaniem.

Dekolt mojej bluzki ozdobiony jest biżuteryjną blaszką w kształcie litery "V".

Biały zestaw uzupełniłam lekkim wdziankiem w kwiaty.

Myślę, że całość prezentuje się świetnie!

Mocniejszym akcentem kolorystycznym jest tu czerwona torebka, która ma kształt zgrabnego kuferka.

Mam nadzieje, że moja stylizacja się Wam spodoba!

Wszystkie modele z tej prezentacji pochodzą ze stacjonarnego salonu Monnari w CH Ogrody w Elblągu.

Więcej modeli z kolekcji Plus Size marki Monnari możecie zobaczyć TUTAJ!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











4 komentarze:

  1. Jestem oczarowana.Chciałabym mieć takie wdzianko.W.Ł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i świeżo,a naturalne tkaniny na ciepłe dni jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń