sobota, 1 lipca 2017

Pawie pióra i gość specjalny mojego wpisu!


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizacje z sukienką maxi. :)

Nie sposób jest przejść obojętnie obok pawich piór, prawda?

Przyznajcie, że to bardzo efektowny wzór! Szczególnie w tym połączeniu kolorystycznym, :)

Sukienkę zestawiłam z krótkim, zielonym bolerkiem i małą, fioletową torebką.

Moje espadryle na koturnie również nawiązują kolorystycznie do reszty.

Mam nadzieję, że to się Wam spodoba!

Coraz bardziej przekonuję się do długości maxi i już wkrótce pokażę Wam kolejne długie sukienki na blogu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. Koniecznie zobaczcie na zdjęciach, kto towarzyszył nam podczas sesji! :)




Oto nasz piękny gość specjalny! <3

( Zdjęcia zostały zrobione na dużym zbliżeniu (zoom), żeby nie wystraszyć małego zwierzątka. )







Kochani! Przy okazji chciałam Was zaprosić do śledzenia i polubienia mojej kosmetycznej stronki na facebooku o nazwie Gwiazdorskie Perfumy!

Będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie tam również zaglądać. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz